Komiskt

Som en flitig läsare av Egoina tycker jag det är himla komiskt att förra gången hon gjorde slut med sin kille gjorde Linn också slut med sin.. De blev alltså singlar samtidigt. Nu har hon blivit singel igen efter att ha gjort slut med sin andra kille, precis samtidigt som jag blir singel.

Lite konstigt att det matchat in PRECIS samtidigt som mitt och Linns break.up.

Jag är så otroligt tillfreds med mitt liv just nu.. Finns inget jag skulle vilja ändra. Och då menar jag inte att jag vill leva såhär för all framtid, men JUST NU är jag VÄLDIGT NÖJD MED NUET. Och det är väl en härlig känsla :) Som att hela världen ligger för mina fötter och jag tar för mig av den bit för bit. Är positiv inför den närmsta framtiden :)


Jag har börjat gå upp i vikt. Dessa byxor satt idag väldigt tajt när jag fick de på mig. Farligt farligt.

Ps 1: Är medveten om att jag missbrukar denna bild litegrann men den utstrålar sådan härlig soft känsla som visar den livsnjutaren jag är :D

Ps2: Det ser ut som att jag har en liten man som promenerar i min armhåla.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0