Kolakaksexperten här.

Igår var jag på Oslipat, premiär. Åh måste tyvärr klaga, de har flyttat (tillbaka) till Babel istället för på Tangopalatset där de var innan och det var verkligen trångt, varmt och få platser. Komikerna var inte så himla kul men om man suttit bra hade man nog tyckt de var liite roligare :) Var där med brorsan och hans kompisar.

Gud vad denna dagen sprang iväg. Efter ett tidigt förmiddagsmöte på arbetsförmedlingen var tanken att söka lite jobb, men först skulle jag ju veckohandla (vilket inte är så stor handling som det hörs som), tvätta en hel massa, baka, äta och städa lite här och där. Då var klockan tre redan och nu har jag minnsann inte tid med jobbsökande. Det får jag ta imorrn.

Fyfan vad mina kolakakor blir delicious.





Såhär kan det se ut när jag bakat, kolakakan i mitten.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0