Jobbat!

Fick lov att hjälpa min kära mamma på jobbet, hon hade för mycket att stå i så blev anställd för en liten stund. Tar nog tre dagar att slutföra uppgiften. Nice med lite pengar i alla fall, men det lär inte bli mycket eftersom de drar skatt på en tredjedel.. En tredjedel är jävligt mycket om det handlar om lite pengar, alltså det märks mer. Om jag ska få 2000 och så får jag istället 1300.. Det är mycket. Men men ändå lite pengar jag kommer få och det är trevligt och välbehövligt.

Var roligt faktiskt att sitta och knappa in massa nummer i datan, fick eget kontor och sådär :) Upp tidigt bara. Ikväll har jag haft finfint besök, har inte träffat vännen på typ 3 månader. Igår hos Sofia var det supermys. Hon skämde bort mig med fint dukat bord, hemlagad indisk mat, hembakta kakor och film. Sånt är guld värt ♥ Inte ofta jag blir bortskämd så (förutom av mamma o.c).

Nu ska jag kolla på Pretty little liars och vila magen som gjort ont hela dagen. Mysa med mina sötaste flickor som ÄNTLIGEN slutat bråka, höll på att överväga vem som skulle åka ut för balkongen; de eller jag, så galen blev jag av att de bråkade och bråkade (morra, springa efter varann och pipa när den andra anföll). Äntligen lugna och Bella har varit översöt med sina påhitt ikväll.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0