Jämnt ut

Ska sälja en bok i eftermiddag 15,10 SHARP. Hehe. Kostar 160 spänn och den boken jag nu behöver till denna termin kostar lika mycket. Perfekt, behöver bara betala frakt typ :)

Idag är man positiv. Skönt att få in lite pengar, har sökt ett skitkul jobb och ska träffa min Linn för fika och massa skvaller. Solen skiner hyfsat genom molnen och nu ska jag göra mig anständig :) Vilken underbar MÅNDAG!


Mitt nya ansökningsfoto, ser färggrannt och ordentligt ut tycker jag. Fler och fler begär ju foton vid ansökning nu så självklart vill jag ha ett så fint foto jag bara kan ta! Om det kan hjälpa till så varför inte :p

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilket fint kort Sofie! Så snygg så! :D haha vi får ses snart!

2011-09-12 @ 16:18:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0