Friday!!

Finns en del saker jag BÖR göra idag. Jag bör göra en läxa klart och jag bör måla min lilla byrå som jag köpte. Inte minst ett berg av disk från igår som jag måste ta itu med. Jag fick en förfrågan från Sofia om en eftermiddag på stan, det kan man inte säga nej till. Underbart väder att vara ute i.

Hoppas det inte blev problem med jobbet men kände att jag inte kunde lägga 1,5 timme på att ta mig till ett ställe o hämta en sak såhär i sista sekunden. Så hoppas inte chefen blev irriterad nu..

För att berätta lite mer om mitt möte igår med den här arbetsförmedlingskvinnan så gav hon mig numret till en i Malmö som jobbar med det jag vill. Carina som jag träffade arbetar också med det jag vill, men kvinnan i Malmö arbetar utifrån den nya reformen att arbetsförmedlingen ska ha hand om ALL integration och det är det jag är sjukt intresserad av! Och jag ska kontakta henne för att få träffa henne o höra mer om hennes jobb - hoppas på ett jobb eller en praktikplats. DET hade varit så sjukt kul! Det var verkligen mitt bästa move hittills att besöka Carina igår!

Helgen har jag inte mycket planer för. Får väl pyssla lite här hemma med byrån osv och sen ska jag på tjejfest imorgonkväll hos Sandra, som jag jobbade lite med i somras.

Ja, nu blir det att ta tag i disken..

Kommentarer
Postat av: Sanja

Heej, för att svara på din fråga om vilken av städerna man ska besöka så tycker jag nog att dem är svåra att jämföra. Tycker man om natur så tycker jag att man ska åka till Edinburgh (otroligt vackert) men är men mer för turistatraktioner och pubar, barer och härligt folk så ska man definitit åka till Dublin. =) kram

2011-09-30 @ 12:17:14
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0