Dagböcker

Efter att jag städat balkongen som nu ser tipptopp ut från att ha sett ut delvis som en avlastningsyta så slog jag mig ner i soffan med en kopp kaffe och läste gamla dagböcker jag rotat fram från min "minneslåda" i källaren. Kul det är att läsa hur man tänkte om saker.. Blev imponerad av mig själv under några sidor och andra sidor tyckte jag nästan var för pinsamt för att läsa haha, trots att jag själv skrivit det. Skrattade åt mig själv och även med mig själv ibland. Läste från 2002 då jag var 15 typ och tills 2007, då jag slutade skriva i den. Jag var knasig som tonåring haha men inte så knasig att konsekvenserna blev för stora :P

Kul att se också ens innersta sidor och att de hållt i sig sen man var i den åldern då man upptäckte sig själv. Är betydligt lugnare nu i alla fall, även om jag ibland kan vara sjukt känslig över saker så tänker jag efter innan jag gafflar med någon. Detta gällde främst kompisar och killar, hade noll stubin. Haha men sånt är okej när man är tonåring :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0