Bah

Gud vad allt känns jobbigt idag då... Hade kunnat sluta bättre, om jag inte suttit här några timmar med mina tankar. De är inte snälla idag... Den är dupt påverkade av den röda veckan som närmar sig med stormsteg. Jag vill inte träffa mina tankar dagar som idag.. Men nu blev jag tvungen och så blev man deppig.

Efter att ha känt mig helt hypad av positivitet denna veckan så känner jag mig nu.. ensam.. ledsen.. hopplös.. orättvist behandlad. Denna dagen har haft många highlights och några förjävliga low-drops eller vad man nu kallar motsatsen.

Tänker inte berätta de dåliga sakerna här men de bra sakerna var i alla fall att jag träffade min fina bror för en fika i solen. Det är alltid lika trevligt att umgås. Sen har jag fått jobb imorgonkväll, vet inte riktigt vad det är, men antingen nattklubb eller restarang. DET är i alla fall toppen!

Hade varit sjukt kul att få lite jobb där, kanske lära känna några kollegor, få lite nya vänner, lite nytt liksom. Ibland känns det som att allt går fram men det är egentligen bara i teorin, i praktiken känns det ändå som att jag står här och stampar på samma ställe.

Jaja, nu ska jag väl ta mina tragiska tankar else where. Behövde skriva av mig men hjälpte knappt då jag inte skriva om det som tynger mig mest.

Kommentarer
Postat av: Jonna Lilja

Man behöver få oroa sig ibland, annars kommer man nog inte framåt, de jobbiga tankarna ger iaf lite perspektiv?. När tankarna kommer tänk att -NU ska jag oroa mig och grubbla över detta men om en timme får det vara nog då ska jag ta ett varmt bad, ta en promenad, baka något, laga något, dricka en kopp kaffe och bara njuta. Är man aldrig deppig vet man inte hur det känns att vara lycklig=) Roligt med jobb=) kommer säkert gå finfint.

2011-09-10 @ 17:30:36
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se
Postat av: Sanja

Ge inte upp, är säker på att det dyker upp något toppen jobb för dig snart! =) Hoppas att det som bekymrar dig löser sig. Kram

2011-09-10 @ 22:53:55
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0