Baby i'm addicted

Kan man anse sig vara beroende när man drömmer om en serie? Inatt drömde jag att jag var nära på att haffa "A", den mystiske förföljaren från Pretty little liars som alla tittare håller på att döö för att få reda på. Linn drömde att hon hade lite skoj med Mr Fitz, lärare i programmet.

Men jag har varit tvungen att ta paus eftersom jag tittat klart på alla avsnitt som finns ute och nu snällt måste vänta på att ett nytt ska läggas upp efter det sänts i USA.

Man måste älska den serien- manuset med nervkittlande spänning, nervkittlande kärlek, massa tjejproblem, massa mystik och intriger tilsammans med helt underbara skådespelare som är så snygga!






"Emily" eller Shay Mitchell, för att hon är sådan skönhet


"Hannah" eller Ashley Benson för att hon är min favoritkaraktär och så jävla het.

Men Gossip är alltid favoriten framför allt :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0