Ambitiös måndag

Jag sitter helt exited här. För idag är mitt första möte med min coach. Sen ska jag även till skolan senare, några timmar att slå ihjäl på stan däremellan (var tvungen att googla det ordet hehe). Men jag ska vara ambitiös och kopiera massa saker osv. Har inte riktigt lust att gå och tråna vid skyltfönster, men denna månaden blev lönen så bra att jag inte behöver ta från mitt sparkonto. Fick även en fin peng av min pappa, så det blir fortfarande snål, men kan i alla fall klara mig utan att ta från kontot vilket är skitbra! Är så sjukt positiv idag.

På torsdag ska jag på möte inför mitt mässjobb som ska bli megaroligt. Nästa vecka ska jag på gruppintervju för ett extrajobb, är otroligt nervös inför det. Jag är inte bra på att hävda mig i grupp. Men jag tänker såhär att jag ska försöka slappna av och vara mig själv, sen får jag se om du gillar det de ser. Om de vill ha den som tar åt sig all uppmärksamhet så är jag helt enkelt inte rätt för dem men jag ska göra mitt bästa för att synas i alla fall.

Så nu ska jag göra mig fin, packa lite massäck haha och sen gå ut på måndagsäventyr!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0