What a day

Denna dag blev inte som jag tänkte, och inte som Fia tänkt heller. Hon var öm på sin söta lilla mage och jag tänkte givetvis direkt på Lillan, som också var det och det slutade väldigt hemskt innan hon fick somna in. Så bokade tid på djursjukhuset.. Dilshad skjutsade oss dit som den klippa han är. Väl där fick vi tyvärr vänta mer än två timmar, som tur är hade vi ett eget stort väntrum och det var en film på som vi nästan såg hela. Inte för att jag kunde koncentrera mig så mycket, var hemskt nervös.

Efter undersökningen, som inte gav någonting mer än att hon fick tovorna på bakdelen bortrakade var jag så skakig i benen, har inte ätit ordentligt och hade varit så spänd. Vi fick en tid för ultraljud för sköterskan kände något som kanske var cystor, men kunde också vara fettklumpar som marsvin lätt får på sidorna av magen, men kunde också vara tarmarna (ja jag vet?). Även om de nu säger att det är cystor finns inget att göra åt då man inte kan operera marsvin så lätt och om hon då är pigg vill jag ju inte avliva henne förrän hon blir sjuk av dem. Så jag tror jag hoppar ultraljudet, kommer ju inte leda till något mer än att jag får vetskap om något.

Det var ett extremt dyrt kalas idag och vi fick ju som sagt inga svar. Nu är man trött, likaså är Fia. Vi ska mysa massor ikväll!


Gammal bild på mig och mitt hjärta Fia ♥ Fia är lite mer än 3 år och jag har haft henne i två år. Känns som mycket mer än så, man fäster sig så snabbt. Jag är ju redan störtkär i Bellis som jag bara haft hemma hos mig lite mer än två månader.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0