Trevliga program

Har krupit upp i soffan med täcke och tittar på Big bang theory, favorit komediserien :) Innan ikväll var det premiär för mitt stora feta syrianska bröllop- det var kul! Riktig underhållning och roligt att lära känna andra kulturer också.

Skolan idag var okej, väldigt bra men blev sjukt irriterad sen när jag fick en dissig kommentar av en GÄST som var på lektionen. Okej trevligt med gäster, men de ska inte ha åsikter när jag frågar läraren om ett råd. Blev sur. Blir alltid sur när folk kritiserar mig.. är väl inte den bästa på att ta kritik och deffinitivt inte från nån som inte känner mig eller som jag bett om råd. *grr*.

Efter skolan blev det fika med Linnsi. Mysigt med massa knasigt prat, haha tycker synd om dig ibland min gumma som får lyssna på knasiga mej! Haha.

Nu ska jag ägna mig åt big bang!

Kommentarer
Postat av: Jonna Lilja

Big Bang är bäst=) älskar verkligen de programmet. Trist bara att de visar nyare avsnitt 15 på dagen och äldre senare på dagen. Stoffe hade också velat se nyare avsnitten.

2011-10-18 @ 12:30:41
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0