Toppjobb

Har nu sökt ett arbete som jag hade blivit superglad över att få, inte exakt det jag utbildat mig som men ett riktigt bra jobb att utvecklas i, ha som merit osv. Och framförallt tror jag det passar mig väldigt bra. Ett toppjobb för mig just nu, definitivt! Har även kontaktat en kvinna som jag fick kontaktuppgifter från av Carina på arbetsförmedlingen i Arlöv. Hoppas hon kontaktar mig!

Om två timmar ska jag iväg till karriärplaneringskursen. Regnet strilar ned för fönstret och jag känner mig superproduktiv, regn har ju den påverkan på mig. Lyssnar på snyggingen Enrique, hans nya låt I like how it feels är sjukt bra, men redan grå på min lista *grr*.

Nu ska jag nog måla min byrå för tredje-fjärde gången. Den blir alltid rosa istället för vit.




Ett bord jag gjorde om när jag flyttade hit :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0