Sjukt härligt

Just nu känner jag mig så jävla glad. Ibland när man inte kan ändra på en situation får man ändra sin attityd istället och det kan göra underverk. Idag hängde jag med mamma, hon köpte två klänningar. Jag har tjatat i år om att hon ska prova någon klänning, men hon har inte haft klänning sen hon var typ 11. Nej inte på studenten, inte konfirmation och inte efter det. Sjukt! Om hon varit gift hade hon förmodligen inte haft klänning då heller haha, kanske därför de inte gift sig? haha. Men dessa två var såå fina att jag proppsade på att hon skulle ha båda. Vi hade lite roligt i provrummen också. Figurshapers är inte att leka med. Sjukt härligt att umgås med mamma en fredag.

Ikväll blir det filmkväll med mig själv, mys med softkläder och chips. Imorgon ska jag&Linnsi spendera eftermiddagen på stan, hoppas på sol.

I'm BACK , oh yea.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0