Shaking!

Herregud jag skakade på händerna när jag ringde det viktiga samtalet. Det gick bra, fick fram allt jag ville säga men hon sa att en tjänst kommer utannonseras i slutet av månaden och jag kan söka den. Det var inte så bra.. Kommer vara stor konkurrens på en utannonserad tjänst och vet inte hur jag ska få fram att JAG VIIILL HA DET HÄR JOBBET! Men nu ska vi vara positiva, jag kan skriva kick-as bra om jag sätter mig för det och det är bara att börja slipa på ansökan redan nu. Min älskade mamma skrev i sms "Om de träffar dig så har du jobb för du är så bra". Sådana ord behöver jag :)

Fick ett mail om att jag är ett av några "guldkorn" som valts ut från flera ansökningar, till ett servitrisjobb. Nu vill de att jag ska spela in mig själv på video och skicka. HAHA, ja jag har ju videobloggat förr så borde inte vara några problem. Får väl se om de vill ha mig sen haha.



 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0