Röda bandet

Jag är med i en virtuell hundpromenad med min vovve Ronja som jag själv valt ut och döpt! Så söt är hon. Hon med flera andra hundar kommer vandra runt internet för att göra människor uppmärksamma på att många hundar dödas på grund av rädslan att de ska smitta med rabies. 38 hundar i minuten världen över. Många hundar har inte ens rabies och många dödas plågsamt. WSPA vill istället vaccinera hundar mot smittan och ge de ett rött halsband så att människor kan se att de inte bär på smittan.

Jag ville vara med och skänka 50 spänn men har lyckats spärra mitt kort IGEN så ska göra det när jag fixar det skitet. Koden är alltid fel trots att jag minns den. Grr. 50 spänn är inte mycket och jag som har haft köpförbud vill lägga pengar på något nu som verkligen betyder. Sånt känns bra. Man kan självklart skänka mer, bara jag som valde minimum.

Här är min Ronja!


http://www.wspa.se/red-collar/dog-march/default.aspx

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0