Önskesnurr

En kul sak som hände igår var att mamma ringde och sa att de hade funderat på att ge mig en mobil i födelsedagspresent. Detta är kanske inte så konstigt för er kära läsare men för mig är det då jag använder mina tekniska prylar tills de faller isönder och jag är emot all teknikkonsumtion vi håller på med. Så jag blev väldigt chockad och bara undrade typ VARFÖR hon tänkte på det. Då var det så att jag skrivit detta längst ner i meddelandet:

".... och andra saker ni kan komma på som jag behöver :)".

Men när hon skrev ut mailet så ändrades smileyn till en data och en mobil, så hon trodde det var en hint haha.

Ja, wii fyller år på lördag, är lite spänd faktiskt.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0