N o t h i n t o t e l l

Har inte skrivit för vet inte vad jag ska skriva. Försöker hanka mig vidare här :) Ska jobba nu men upptäckte just som jag skulle börja att hon skickat dokumentet i fel format. Alla har inte världens nyaste officepaket. Så nu får jag nog vänta tills hon skickar rätt.

Ikväll kommer Sofia hit. Känner mig grymt osocial och har inte varit intresserad av att träffa någon förutom Linn och Dilshad de senaste två veckorna.. Men känner att jag kanske mår bäst av att hänga med andra kompisar också. Kom igen nu liksom. Ska laga mat, ingen aning om vad jag ska bjuda på. Många av rätterna jag gillar är jag inte säker på att andra stormgillar haha. Har nog lite udda smak kanske?

På torsdag har jag blivit inbjuden till att träffa ett projekt som låter otroligt intressant. Ska bli skitkul. Vill göra något intellektuellt! Inte bara sitta och skvallra om väder, killar och vardagshändelser haha.

Så over and out från lilla mej

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0