Middagsbjudning

Det var skönt att hänga med Sofian! De senaste veckorna har jag bara velat dra nåt gammalt över mig och nästan inget har gjort saken bättre. Ikväll bjöd jag på middag, dukade fint och tände myspys. Vi babblade om jobb och lite djupare saker.

Det känns som jag behövde det. Efter jag varit med henne kände jag den där bubblande känslan som jag inte känt på länge. Och på vägen hem i den krispiga luften fick jag dessutom ett fint sms av finaste Carro. Åh vad jag saknar henne. Skönt att känna kärleksfull vänskap, att man är lite speciell.

Ska fokusera på de bra. Ska tänka på de vänliga gesterna jag fått idag, fick fina grattisblommor av Sofia, söt hon är.

Här skulle varit en bild på mig och Sofia men hade bara en och den var inte fin. Så här kommer lite blommor istället


Nu är det big bang theory, det gör mig lite glad iaf :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0