Lördag Sofie-style

Lördag är sjukt mycket för mig. Ingen annan dag är något speciellt just för att den är onsdag, torsdag eller tidsdag. Men lördag är.  Lördag är...

lite gammaldags/svensktopps/popmusik
Göra något riktigt trevligt tillsammans med pojkvän/familj
Trevlig middag
Fixa grejjer - lite städ och mathandling

Men nu när man är singel har hela lördagen förändras. Så jag får göra nya lördagstraditioner..

Musiken hänger kvar. BTW så handlar musikvalet om att jag är skadad sen barnsben att lyssna på dansbandsmusik varje lördag från pappas stereo så dansband=lördag för mig. En dag i veckan kan man väl lyssna på Guldkanalen! Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska ha för lördagstradition, något jag får fundera ut. God mat ska stå på schemat i alla fall. Ta på mig något fint, för att få lite lördagsfeeling, gå till systemet och köpa en flaska vin.

För första gången på typ fyra månader är jag grymt shoppingsugen. Det klias i mig. Måste hålla mig på mils avstånd från kläder/inredning idag! Ikväll blir det party, ska bli sjukt kul att klä upp sig i klänning (älskar när jag får en anledning till det!) och hoppas jag kommer in i gänget ikväll, känner ju ingen där. Men jag tror jag har blivit lite bättre på att snacka med nya människor under de senaste veckorna faktiskt. Måste öva inför gruppintervjun på måndag!

Me in dress, använder jag för mycket svarta klänningar? Hmm , sorry men det blir svart idag med, har jag redan bestämt :D Har en supersnygg klänning från Barcelona som inte är använd


Kommentarer
Postat av: M

Du är fin i alla färger ;)

2011-10-01 @ 11:30:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0