Hemma <3

Hur mycket jag än älskar att vara med min familj så var det denna söndag väldigt skönt att åter komma till hemmets lugna vrå i Arlöv. Det har varit en omtumlande helg, mycket som hänt  och därför längtade jag hem till mitt hem.

Det var i alla fall väldigt trevligt att träffa en kär gammal vän som som sagt bor i Norge. Nu ska jag plugga några timmar innan jag ska laga mat och kolla Gossip girl. Riktigt stor läxa vi har fått och väldigt bred.

Jag måste ta hand om mig själv. Mycket saker som tagit på mig den senaste tiden och den senaste veckan har jag inte ätit ordentligt. Har ingen matlust riktigt. Nu är det hög tid att ändå laga god mat, som en mamma hade gjort :) Det har varit lika underbart som alltid att träffa mamma, pappa och brorsan♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0