Girly pics

Det var en rolig kväll igår, det bjöds på mat, tårta, läsk och vin. Vitt vin är så gott! Vad bra att jag lärde mig gilla det. Man kan lära sig gilla ALLT, med rätt inställning!

Den vilda halvan av gänget gick redan vid halv nio för att Sandras kompis bestämt sig för att ha sin försenade födelsedagsfest på hennes födelsedag, sånt är schysst. Men kvar var vi fyra-fem stycken och vi tog roliga bilder, satt och snackade på balkongen med filt om och kaffe i hand. En trevlig kväll, Sandra fick massa fina presenter. Av mig fick hon från Yves rocher, satsar stenhårt på det för det är ekologiskt, djurvänligt och skitbra produkter.









Saker jag lärde mig igår....
* Det finns en slags trosa med inbuggd rumpa som man har under kläder och tydligen blir killarna som galna.
* Det finns folk som blir frustrerade över att man inte vill döda djur, inte ens flugor.
* Det finns stunder då man verkligen tjänar på att vara tyst och äta sin mat

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0