Ett bra svar

* Fick ett positivt svar från kvinnan på arbetsförmedlingen och ett möte är bokat :)
* Har träffat mina två jobbcoacher.. Har inte helt förtroende för de men de kan åtminstone peppa mej och erbjuda kontakter. Fick positiva kommentarer om mitt CV, de tyckte jag hade hunnit med mycket och var driven och ambitiös, kul!

* Hade på mig min nya jacka som jag köpte på Tradera för 70 kronor. Jag behövde en höstjacka men har ju inga pengar, denna var skitsnygg och ser helt ny ut. Jag hade tur!
* Har även fått beviljat bostadsbidrag idag, det är också skönt att åtminstone få lite hjälp. Har ju inte rätt till någon ersättning alls.

* Har träffat Linn på en lång fika och fått pratat en massa. Alltid trevligt att få Linn-prat! Blir bullbak på torsdag. DET får vi se hur det går för det är något nytt för oss. Men hon har ju en bakmaskin och den ska bannemej användas :)

Åtminstone fem saker att vara glad för idag, inte helt illa det. Och ändå låter jag mig mindfuckas av två av de sakerna som suger. Lustigt hur de dåliga sakerna alltid överträffar de bra.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0