[[

Det känns lite som att allt blev satt på paus nu. Som är världen slutade snurra lite och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, känna eller ens tänka. Som att jag knappt vågar andas. Vet att hon kan bli sämre varenda minut. Nu kanske ni tror jag är dramatisk.. men marsvin blir sjuka väldigt snabbt. De visar det inte förrän det är rikigt illa, därför blir det ofta kaotiskt när de "out of the blue" blir akut sjuka och ofta finns inte så mycket att göra för att rädda dem.

Ja, så hela kvällen har jag känt en orosklump i magen och jag är lite orolig att denna klump ska dröja sig kvar. Blir ju så hönsig, bara hon ligger helt ner och sover djupt blir jag rädd, då måste jag påminna mig om att Bellis ligger som en medvetslös bredvid och hon mår utmärkt.

Nu ska jag sova, har kurat upp mig i sängen och tittat på tjejfilm. Imorgon är det söndag, då kan vardagen få stå på paus lite till.

Jag älskar mina flickor.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0