Enkät-registrering

Idag ska jag tjäna lite pengar genom att sammanställa enkäter, jobbar hemma. Både skönt och inte bra. Min diciplin är inte den bästa. Kokar lite kaffe nu och ska försöka ta tag i det :) Eller inte försöka, jag ska ta tag i det.

Igår lagade jag min favvorätt, kollade Gossip girl (älska ♥) och sen kom min bästa vän för stöttning. Underbart med någon som känner en så väl, att bara kunna snacka på utan begränsningar. Idag är det måndag ja. Ny vecka. Har mailat min fina vän Carro som befinner sig i Småland för ett skitbra jobb. Saknar henne, men är såklart såå glad att hon fått jobbet!

Ja.. finns mycket man kan sakna.. men det är väl bara att fokusera på det man har.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0