En söndag av städning



Nu trivs man här på rapsvägen, den nymålade byrån (som mamma fick ta hem och slipa&måla efter att jag dränkt den i färg som inte hjälpte haha) är på sin plats i alkoven och hallen har fått tillbaka sitt lilla söta bord som använts som sängbord alltför länge. Här är dammsugat, diskat, fixat och trixat. Har försökt rensa avloppet, fy satan vad äckligt. Det är ju sånt pojkvännen brukar göra men bra kvinna reder sig själv sägs det. Dock måste jag ringa fastighetsskötaren, den enda man jag vet ställer upp :) Haha nej men jag fick inte bort det som uppenbarligen sitter ivägen. Kan inte ens duscha utan att tvätta golvet.

Fia verkar må bra idag, hon beter sig som vanligt. Men man kan aldrig vara för säker, jobbiga marsvin som döljer sin sjukdom. Jaha klockan är halv fem och nu väntar jag på Gossip girl, sen kommer förhoppningsvis Farida (grannen) över på en fika. Behöver lite socialt nu känner jag. Har pratat mycket med fina vänner över facebook och sms. Mia sötisen kollar läget med Fia flera gånger, sånt uppskattas :)

Thats what friends are for, right?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0