Dont mess with my girl

Idag är ingen dag att bråka med mig. Jag är trött på att vända på slantarna, att alltid snåla på allting och ändå tickar pengarna, har konstiga belopp dragna för kontot, jag tycker min tillvaro är lite halvtråkig just nu, en av mina närmsta vänner har flyttat iväg tills januari och jag har dessutom röda veckan och inga planer för helgen. Räcker det med att säga att jag inte vill bråka idag!?

Jag måste pigga upp mig själv. Jag hade velat pigga upp mig själv genom att köpa mig en riktigt fin tröja men jag har inte råd till några utgifter. Kan åtminstone klappa mig själv på axeln och säga att min snålning har lönat sig för jag har pengar på sparkontot till februari cirka. Under förutsättningen att jag inte köper något alls förutom mat, busskort och räkningar.

Andra saker gör mig så otroligt provocerad och antagligen trippelt upp på grund av ovannämnda saker. Men dessa saker måste jag svälja som en bitter medicin. Jag måste gå emot mina egna principer för andras skull. Vilka vuxenpoäng jag förtjänar efter detta.

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Hoppas allt löser sig gummsi! Hatar att känna så :/! Hoppas du vet att jag alltid finns här om du vill snacka, gråta eller skratta! <3

2011-10-07 @ 12:42:43
Postat av: Jonna Lilja

Vet hur dessa dagar känns. Det är ok att bli arg ibland med bara man släpper det nästa dag eller dagen efter det=) Vad jag ville komma fram till var att alla känslor är ok och inget konstigt, de vore skumt om man alltid var glad lycklig och tyckte livet var underbart trotts att man har lite lite pengar osv. Då hade man kraschat till slut, man måste ha dåliga dagar då och då för att inte samla på sig för mycket.

2011-10-07 @ 13:52:21
URL: http://thepinklily.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0