Vänner <3

Vilken underbar vecka detta har varit när jag tänker efter! Inom 6 dagar har jag fått umgås med mina absolut närmsta, underbara vänner. En härlig fika med saknade Carro, en underbar sleepover med Mia som jag inte träffat på evigheter, men vi hade as fun as ever, en vanlig softkväll med min bästa kompis sen tolv år tillbaka (inte så ovanligt som att träffa de andra, men ett måste i tillfälligheten) och avsluta med en överbra Malmöstund med Madu.

Vad lyckligt lottad jag är som känner dessa superbrudar.

Kommentarer
Postat av: Marabou

Jag är mest lycklig lottad som har dig tillbaka i mitt liv <3

2011-11-12 @ 10:17:12
Postat av: Mia

Awww tack gumman! Är också så glad att jag har dig. <3 Tack vare Emma, med ngt ont kommer alltid ngt gott! :D hahaha :$

2011-11-13 @ 22:56:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0