Sunny tuesday

Det gick bra hos tandis igår, skönt! I skolan lärde vi oss nyttiga saker om anställningsintervjuer. Åh läraren är så kul, skrattar en hel del på hans lektioner. Riktigt fjompig person. Nu är sista lektionen gådd vettni. Nu är det bara tenta och livslång tillgång till konsultation om CV och jobbfrågor, det är inte en illa förmån?

Efter skolan mötte jag upp Linnsan, åkte hem och lagade thaigryta och hade mys med té och kex, sen blev det Eat pray love som vi tyckte var bra men vi båda tyckte den kändes skitlång! Jag har inget tålamod på filmer längre, tycker de flesta känns så otroligt långa och sega. Jag har väl blivit lite dampig eller nåt. Sleepover med massa tjejsnack, kan väl inte bli en bättre måndag!

Idag lyser solen och efter en härlig promenad lämnade jag Linn vid hållplatsen och nu ska jag snart sätta igång att jobba med jobb från mammas jobb. Bra med extra stålar!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0