Sojafärs

Såg en tjej som skrev att hon hade köttfärs i huvudet. Ungefär sådär jag känner mig nu men eftersom jag är vegetarian får det bli att jag har sojafärs i huvet :P Aldrig tidigare har jag bloggat på beställning, men nu fick jag en beställning. Vilken press! Förstår inte hur storbloggarna gör det.

Typ om man haft en dag som jag har haft idag. Har absolut inte gjort något intressant, har inte sett annat än fyra +fyra väggar och en dataskärm. Det var längesen jag kände mig så korkad som jag gör nu. Haha anstränger mig hårt för att vara smart men det går inte så vidare bra. Chattar med en spansk kille och jag försöker verkligen komma ihåg vad han berättat o inte berättat om sitt jobb men minns nada så han sliter nog sitt hår nu av mina usla frågor på köttfärsengelska.

Såg en tjejfilm som var lagom intelligent för mig idag, satt och skrattade högt här hemma, tydligt tecken på min övertrötthet. Det var längesen jag latade mig såhär och när jag väl gjort det har tiden gått så långsamt att jag varit tvungen att hitta på något. Men idag ville tiden nog att jag skulle lata den för den gick snabbt som satan i gatan.

Imorgon ska jag ut från detta place. Då ska jag på stan med Sofian och sen bio på kvällen, det blir bra. Jag tänker nästan varje kväll.. Imorgon ska jag gå upp i tid, vara pigg som en lärka, dricka ett glas friskt juice, sätta på kaffet och gå leende i lägenheten med massa energi. What to say? Det är så långt från verkligheten man kan komma Sofie på morgonen.

Nu fick ni ett blogginlägg som ser ut så som det kan se ut från en som haft en riiiktigt lat dag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0