Såpa

Mitt liv är som en såpa, ja det känns så. Jag är så sjukt kluven inombords och otroligt förvirrad. Men det är inget jag kan skriva av mig om i bloggen, tyvärr. Hade behövt ventilera. Idag ska jag få lite fast mark när jag ska träffa Linn, det är otroligt välbehövligt kan jag säga.

Först måste jag gå till arbetsförmedlingen igen och få info om vilka planer som gäller för mig nu. Jag tycker inte om när någon annan styr mitt liv, vill själv styra. Vi får hoppas att det blir något bra av detta, men jag ska vara försiktig vad jag hoppar in i. Det måste kännas givande för mig själv och att det kommer att leda någonvart. Jag ska dit med en stor portion självförtroende och inte låta någon säga till mig vad jag kan och inte kan.

Lite frukost nu så man har ork att gå dit. Har pluggat tenta någon timme redan, så idag gick jag faktiskt upp hyfsad tid.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0