Running wednesday

Den här dagen har liksom alla sprungit iväg totalt! Helt galet. Nästan direkt efter jag gått upp träffade jag Louise för en fika på Burlöv center. Louise från gymnasiet, härligt att träffa henne en stund :D Efter det letade jag efter skor till mitt arbete - helsvarta, heltäckande, bra att gå i och hyfsat pris. Det var inte det lättaste. Fick hjälp av en supergullig tjej på Skopunkten och till sist inhandlades det ett par med liite klack, hittade helt enkelt inga andra.

Är inte på det bästa humöret idag. Kanske uttråkan? Känns trist att dagarna springer så snabbt och sen två jobbiga grejjer jag måste ta itu med. Orkar typ inte.

Kan inte tiden sakta ner lite, snälla tid?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0