Roliga jobb

Verkar som arbetsgivare har satsat på att annonsera ut även extremt alternativa jobb nu för tiden. Vilket är bra, för det ger mig underhållning när jag söker arbete!

De senaste dagarna har jag bland annat sett en annons för imam.. operasångerska ... gurkodlare.. dansare.. och häxa.

Och jag själv verkade bli lite förhäxad av dessa alternativa arbete att jag bara slog till och sökte ett jobb som är så jävla sjukt att jag ens fick för mig att söka haha. Vet inte var jag fått mitt självförtroende ifrån men vafan, vi kör på. Ibland får man ju ta chansningar i jobbsökandet.

Som min tavla säger "tro på turen, lev på hoppet"

*hopp!*


Kommentarer
Postat av: Sanja

Hahah låter ju jätte kul! Hade jag själv inte haft jobb hade jag nog sökt till hmmmm häxa kanske hahah =)

2011-11-16 @ 20:22:48
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0