Peppande horoskop

Horoskopet på Facebook är alltid så sjukt passande på mina funderingar. Det slår fan aldrig fel. Och det är inte värsta generella fokusen inte, det är helt enkelt skrivet till mig ;)

Ikväll står det bland annat att "du kan glädjas åt att få sällskap av en superintelligent följeslagare, som oavbrutet stimulerar dig med olika tankar och infall. Det är en alldeles utmärkt tid för allt som har med kultur och utbildning att göra. Under veckans lopp kommer du att vara mycket övertygande med en ovanligt stark förmåga att övertala andra, mest på grund av din professionella och ansvarstagande inställning till saker och ting. När det kommer till kritan har du mycket att erbjuda, och människor kommer att inse detta."

Ja, detta är ju att slå huvudet på spiken - mötena med Sofia, mina planer inom kulturprojekt samt jobbsök. Så att döma av detta kommer snart arbetsgivare att inse allt jag har att erbjuda. Nej men gud vad härligt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0