Oborstat

Jag är så trött så ögonen nästan går i kors. Och ändå kämpar jag för att vara uppe. Och på morgonen när jag är trött gör jag allt för att sova. Weirdo. Det blev en knasig stund hos Linn! Vi hade skitkul, löjlade oss med en italienare som om vi var 17 igen haha. Hon kläckte värsta klockrena kommentaren. Jag kollade bilder på en kille så sa jag

"men detta är väl din stil, om jag nu känner dig".
Och ja, det var det ju, sa hon förvånansvärt förvånat.
"Mm.. jag gillar killar som är lite mer..." började jag..
"Oborstade!?" avslutade hon.

Ja oborstade. Haha vilket roligt uttryck. Men så sant som det är sagt. Klok hon är va :) Blev bjuden på hemlagat och fin dukning, det var inte alls illa!

Imorgon ska jag inte göra annat än att vara ambitiös - göra läxor, jobbsök och sånt viktigt. Men först en lång natts vila, ska bli riktigt härligt. Har haft ont i mitt lilla huvud i flera dagar nu, vet inte varför..


Heath ledger.. Inte oborstad direkt men väldigt manlig.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hahahaha :D Tyckte uttrycket passade såå bra bara :P haha! Taack för en supertrevlig kväll gummsi! <3

2011-11-10 @ 10:33:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0