Nattaravlare

För fan jag kan inte sova. Eller jo det kan jag. Om jag bara lägger mig och slappnar av nu så kommer jag somna. Men det är bara det att jag är för pigg för att vilja. Var jättetrevligt att fira pappan idag! Restaurangen så bra som alltid, ett säkert kort. Kul då det var inhoppare som inte kunde svenska så bra och när pappa skulle prata med servitrisen tittade han väldigt frågande på mig som i väntan på översättning. Sen fick jag även tyda det föräldrarna sa till kyparen ibland då han inte förstod. Haha lite kul, inte är pappa van att prata med folk som inte kan svenska inte.

Jättekul stund :) Tyvärr vann han inget på lotterna vi köpt. Blev inte så mycket present i år, men dåliga tider ju. Kanske hade jag gjort honom miljonär och då hade jag minsann inte varit snål. Som vanligt gick tiden allt för snabbt. Älskade familj.






Som jag skrev i boken jag gav dem.. Visst är vi väldigt olika alla fyra och inte ofta överrens om saker och ting. Men trots det så är vi vi .

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0