Myskväll med Mi-is

Så mysigt jag haft det i Mias superfina lägenhet, lagat god sallad och ätit godis och annat gott. Pratat en massa, så längesen det var men kändes som vi var samma gamla vanliga ändå :D Hon introcerade mig för ett nytt community som jag bara älskar, för de som vill lära sig nya språk och snacka med folk från hela världen. Hur kul!?

Kollade pojkvänsakademin och film, där vi båda somnade i soffan. Idag kom jag hem vid elva och har sökt massa jobb nu, fanns faktiskt 3-4 stycken att söka, tar ju sin lilla tid.

Nu ska jag avsluta här och sen sticka till Linnsi för att få mat och prat !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt för en jääätte mysig kväll gumman!! :) pusspuss <3

2011-11-09 @ 22:34:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0