Lyckokaka

Smaka på dessa kloka ord...

De som misstycker spelar ingen roll... och de som spelar roll misstycker inte.

Hmm.

Idag var det nästan som en privat lektion för bara mig. Löjligt få är vi i klassen och den andra personen i rummet förutom läraren var en som är där för att få tips till sin undervisning så ja, jag fick privata tips angående ansökningar. Detta visste jag tyvärr inte då jag timmen innan lektionen satt och skrev den bästa ansökningen jag kunde till jobbet på arbetsförmedlingen samt skickade iväg den. Nu har jag lärt mig ett och annat men är fortfarande nöjd. Frågan är bara om de ens kommer läsa mitt personliga brev? Förutom bifogade dokument skulle man klicka i än det ena, än det andra och risken finns att de gör första urvalen bara av att titta på ren fakta.

Håller på att förbereda mig inför fikamötet imorgon genom att hitta min drivkraft. Den är inte lätt att hitta där inne bland annat bråte :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0