Ljuvliga stunder

Idag träffade jag finfina Carro som var på besök i Malmö över helgen. Jag tror inte det är så mycker mer än en månad sedan vi sågs men att veta att hon inte kommer tillbaka förrän januari har gjort att det känns som en mindre evighet sedan vi träffades. Det var sååå skönt att sitta på mormors bageri och prata en massa som om hon inte bodde så många mil härifrån. Det var just vad jag behövde inför den nya veckan :)

Har även fått min kaffestund med min älskade vän, vilket var underbart! Underbarligheterna följdes av Gossip girl som var lika bra som alltid. Jag vill bara krypa in i deras lilla värld där i tvn och leva där för ett tag. Men bara som observatör, deras liv är alldeles för komplicerade för att jag skulle vilja byta. Som jag skrivit så många gånger förr så tar GG mig verkligen till en annan värld för en stund och jag bara blir så löjligt lycklig under den stunden jag tittar på det.

Ja, det var väl en fantastisk söndag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0