Ljust

Idag lyser solen över Arlöv och vädret är så strålande att jag i skrivande stund sitter på min inglasade balkong, det är inte illa för att vara november! Åh vad man blir glad av detta underbara väder. Klockan tio promenerade jag ner till Sofia och UngNU för lite snack om veckan som gått och nya planer. Blev involverad i massa som är på G - så himla roligt! Det första är ett möte nästa vecka med massa aktörer från kommunen och där ska jag få sitta med och lyssna och hon vill även att jag själv ska säga något. Uh scary, avskyr att komma med synpunkter till människor jag inte känner. Men det mår jag bara bra av!

Det går bra nu ;) Fick se artikeln hon börjat skriva där jag är med och det var SÅ roligt! Lite pengar börjar också smått komma in i mitt liv nu och det står jag med öppna armar för. Med betoning på lite men bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: Marabou

Ser så mysigt ut :) riktig livsnjutare! <3

2011-11-17 @ 17:21:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0