Intervju

Jag fick ett efterlängtat samtal imorse ! Ska på intervju imorgon, åh är så glaad. Berättar mer imorrn. Arbetsförmedlingen var trevlig idag, en annan kvinna som hjälpte mig idag och hon HJÄLPTE mig verkligen. Om det inte blir något jobb imorgon ska jag starta i ett projekt på tisdag. Hon ringde de och sa att de ska hjälpa mig hitta en bra praktikplats och då sa hon att jag är annorlunda de andra, jag är målmedveten och har något i bagaget. Skönt att känna att någon ser potentialen istället för problemen.

Blev en liten men nödvändig date med Linnsan. Mys, hade ett helt rum på caféet för oss själva, men sen kom tanter o satte sig bredvid haha. Då blev det att prata tyst och till slut gick vi istället. Jobbigt att det inte finns något café där man mer kan snacka privat.. på alla jag vet sitter man så nära varann. Så man hör mer vad de bredvid säger än vad man själv tänker.

Men i alla fall blev det bara två timmar på stan med henne (två jättenice timmar) för jag har så mycket att göra. Nu har jag ätit middag och vilat lite, så nu blir det förberedning inför intervjun, skriva klart hemtentan, städa, packa och ta upp julsakerna, på söndag ska det ju pyntas för bövelen! Mycket som ska hinnas inför imorgon!

Tror ni jag hinner allt? Ska sätta på kaffe och starta med intervjun, det som är viktigast :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0