Härlig fredag

Det var fantastiskt fint att träffa Madushan igen. Superhärligt hade vi. Tog en långfika på stan i Malmö och sen promenerade vi runt och kollade affärer. Var med om en pinsam sak! Jag provade en ring som jag sen inte fick av mig. Mycket korkat. Drog som en galning innan jag slutligen gick fram till tjejen i kassan och frågade om hon ville klippa av lappen så jag fick av den. It happens all the time, sa hon och jag blev påmind om Pretty woman (klassiska scenen när hon äter sniglar). Hade en öm finger sen. Tredje gången gilt nu gumman, men den tredje gången brukar det ju gå?

Fredagkväll och vad ska man göra? Jag ska softa faktiskt. Hoppas på något bra på tv men det är kanske för mycket att hoppas på? Ska bli nice att bara chilla ändå. Nu är det kaffedags!


Denna bild tog Madu på mig sommaren 2009!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0