Glad!

Är glad som tusan. Har fått tillbaka mitt glada jag igen, så härligt. Idag har solen skinit över Arlöv och jag har sökt jobb, mailat, städat lite och handlat lite mat. Känns som att jag har glömt göra något men kommer inte riktigt på vad. Ikväll blir det fika med brorsan och imorgon kommer min gamla vän Madusha på besök till Malmö. Härligt värre!

Har även skrivit den lilla text som ska sättas upp på hemsidan, så ska bli spännande att se den där så småningom. Önskar att arbetsgivare hade sett det i mig som Sofia ser, det hade varit toppen. Vill ha ett jobb nuu.

Till middag blir det nog vegetariska nuggets, ris och sweet chili, seems good :)

Kommentarer
Postat av: Marabou

ses snart <3

2011-11-11 @ 10:27:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0