Foundation



Efter ett bra erbjudande från Yves rocher (vilket de har ofta!) beställde jag en foundation då min gamla snart är slut. Tycker det är otroligt skönt att använda makeup och cremer som är från naturen och man förstår alla orden under ingrediens-rubriken. Till skillnad från annat smink. Jag vill inte använda djurrester på huden så därför är det coolt att denna foundation exempelvis innehåller majsblommevatten (!!), växtpigment och soja. Kanske soja som ger färgen? Det låter kanske funky men den är skitbra, täcker superfint och det är härligt att ha naturliga ingredienser, förhoppningsvis bra för huden också!

Än så länge har jag mest köpt lotions från Yves rocher som jag är grymt nöjd med! Smink har jag inte köpt så mycket men när pengarna börjar rulla in funderar jag på att köpa lite mer. Jag tycker om att ha en fin hy och tror att naturligt smink hjälper det på traven :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0