Eid mubarak!

Ja idag är det ju eid (+andra ord jag glömt), slutet på ramadan :) Det var ju roligt för alla som firar! Själv har jag i förmiddag hunnit med att samtala med en kille från Milano som var här på besök, kul att prata med någon som bor så långt bort, lät inte helt fel att där är 25 grader nu. Han kollade på mig som om jag var galen när jag sa att jag inte tyckte det var kallt idag haha.

Coachmöte i värnhem gav mig mycket pepp, de är så gulliga och trevliga. De pushar mig alltid och peppar mig till det jag ska göra. Känner verkligen att de tror på mig. Fick dessutom ett mail från en kvinna jag var på möte med att när någon tjänst uppkommer så kommer hon lägga ett gott ord om mig till chefen.

Om två timmar ska jag iväg igen till skolan men innan dess har jag både jobb att söka och ett möte ett förbereda inför imorgon :) Saker ÄR ju på gång, bara svårt att se skogen för alla träden ibland.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0