Dörrar stängs och dörrar öppnas

Fick samtal att jag inte valts till tjänsten där jag var igår. Men hon sa att det var svårt att välja mellan oss och att de absolut vill ha kvar min ansökan och hon tror det kommer finnas arbete på ett annat ställe framåt januari. Sedan ringde restaurang assistence och ville ha en intervju på måndag. Killen var riktigt härligt trevlig haha. Super, om jag gör ett bra intryck får jag jobba extra på nästa fredag, sen vet man inte var mer det leder!

Har sökt ungefär 4-5 jobb idag, nu är klockan framåt tre och jag är riktigt trött i ögonen. Tänkte ge marsvinen mat sen ta en stärkande promenad här i det gråa och kalla lilla samhälle jag är i :P Känner för att resa.. Jag hoppas jag får ett jobb med semesterveckor senare 2012 så jag kan resa till greklands fastland, det vill jag verkligen. Har även blivit tipsad om södra Frankrike och det lät fantastiskt. Ja när det är grått och kallt och man har mycket fritid längtar man automatiskt till värmen och upptäcka nya landskap :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0