Dagarna springer

Minsann är klockan redan tre. Nu skulle man ha hunnit varit upp halva dagen.. men så är inte riktigt fallet för mig. Sov lite länge idag tror jag bestämt. Har i alla fall hunnit jobba, boka bio tills imorron, breaking dawn (!!), svarat på Carros långa mail och pratat i mer än en timme med min lilla solstråle från Kristianstad. Nu är jag hungrig - magen skriker. Idag blir det (soja)köttbullar, sås och potatis - sjukt längesedan jag åt det, har inte tänkt på att jag ju kan laga denna husmanskost vegetariskt. Blir en hemmagjord sås och såklart saltgurka till.

Fikadejten igår var väldigt trevlig, roligt att träffa henne efter 1,5 år! Tiden gick för snabbt, kan ju inte riktigt catcha upp på en timme.

Ikväll har jag inga planer med någon mer än mig själv. Blir tjejfilm med godis.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0