<3

Det var inga roliga timmar att vara ovän med den person jag älskar bland det mesta i hela universum.  Men nu har vi löst det.

Bion igår var väldigt bra. Breaking dawn var nästan konstnärlig på nåt vis. Scenerna och detaljerna var gjorda på ett litet flummigt sätt, men otroligt att inväva sådan konstnärlighet i en kärleks/scifi-film. Väldigt bra film, dock rälig. Fick blunda ibland, annars hade jag fått mardrömmar. Ush. Bella är otroligt vacker.

Stötte på Sandra på bion så fick skjuts hem, det var nice det med! Idag är det tänkt att tentaplugga men känner mig fortfarande lite halvt skakig sen igår så svårt att sätta sig in i taggande-humör och skriva om sin karriär.. men det ska jag göra när jag är på topp. Det är då jag får ut som mest av det.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0