Väl godkänd

Idag har jag känt mig förbannat duktig! Gjorde klart arbetet. Jag bara skrev och skrev, utan att tänka, bara skrev på och det blev klart. Sista arbetet någonsin på högskolan (I hope). Känns helt otroligt. Jag älskar att skriva så kommer nog sakna det en hel massa. När jag sedan var klar, vid lunch, så var det dags för tentagenomgång för salstentan i arbetsrätt och diskriminering. Vänner, jag förväntade mig G, men jag fick VG! Åhh jag är så glad för det var en sjukt svår tenta! Trodde inte jag skulle klara den så bra. Visserligen kändes det bra när jag skrev den men efteråt när jag pratade med klasskompisar verkade det som att jag hade fel på vissa. Men ibland hade hon gett rätt om man hade rätt tankesätt även om inte svaret var rätt.

Superbra!! För att fortsätta denna duktiga dag ska jag inviga gymmet här i Arlöv. Ligger bara en minut bort så jag ska promenera dit sen och träna.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0