Up with the tup

Idag när jag vaknade så tittade jag på mobilen.. Såg att det var den 19 maj och fick bara en tanke "När fyller Carro år? Shit, tänk om jag glömt hennes födelsedag.. Fyller hon inte år i maj? är det IDAG förresten?". Var tvungen att starta datorn och jo, visst var det idag. Det där är riktigt sjukt för jag har ingen aning om när hon fyller år mer än att det är i maj. Coolt. Det låg nog i bakhuvudet någonstans.

På tal om Carro så fick hon en intervju på det jobbet jag skrev här som var mitt drömjobb för tillfället. Såklart inte så kul när ens kompis får det, blir sån tydlig konkurrenskänsla men verkligen snäll som hon är så gav hon mig numret till kvinnan så jag ska ringa idag och visa intresse. Riktigt snällt av henne!

Nu är klockan lite över åtta och jag ska börja fixa mig för sen ska jag iväg till skolan och plugga. Ush, får reda på tentaresultatet idag, är nervös till tusen! Och igår var det så pinsamt i skolan för jag skulle berätta hur långt jag kommit på mitt arbete osv och jag blev helt röd i ansiktet. Jag som tyckte jag blivit bra på att bukta det men på denna kurs så har det varit helt vilt!! Färgexplosion - hallå! Och det konstiga är att det bara var tre tjejer, läraren och jag och ändå hände det. På något konstigt sätt verkar det lättare för mig att tala utan att bli röd när det är en störra grupp under formella former. Klarar inte av att bara stå och babbla. 

Ja, pinsamt ja. Så himla blyg jag kan vara ibland men oftast ändå inte för jag kan prata med främlingar och klasskompisar jag inte känner osv. Jaja, man är väl komplicerad, man är ju människa.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0