Torka på rapsvägen

Vaknade utan vatten idag! Gah, kunde inte tvätta händerna, vilket är det första jag gör när jag går upp på morgonen. Kan inte spola.. kunde inte tvätta på min tid, som nu är förbi. Jag har inte kunnat dricka vatten och värre, inget kaffe. Bah när ska vattnet komma tillbaka? Jag lyckades dock tvätta händerna, för i tvättstugan fanns lite vatten kvar i kranen, inte en droppe här hemma, alla har väl försökt och därmed pumpat ut minsta droppen.

Nu ska jag plugga tänkte jag. I eftermiddag hämtar mamma Fia för att jag ska ju jobba hela helgen så tråkigt för henne att vara ensam så många timmar. Ikväll ska jag och älskling ha en egen kväll. Vi ska hitta på något kul :) Först ska vi sticka och köpa fröer och sånt, vi ska odla lite grönsaker. Har redan börjat bryta upp golvet här i köket så nu ska vi bara fylla på lite jord och börja odla. Vilken smart idé!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0